.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابلاغ شفاهی به افراد تایید صلاحیت شده
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد رد صلاحیت شده ۳ روز وقت اعتراض دارند، گفت: افراد تایید صلاحیت شده نیز به صورت شفاهی از تاییدصلاحیت خود مطلع می شوند.

به گزارش شمال نیوز:محمد جواد کولیوند در خصوص انتشار عمومی وضعیت صلاحیت کاندیداهای انتخابات، اظهار داشت: لیست اسامی به فرمانداری ها ارسال شده وافرادی که رد صلاحیت یا عدم احراز شده اند، امروز مطلع می شوند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای افراد رد صلاحیت شده وقت اعتراض در نظر گرفته شده است، بیان کرد: کاندیدهایی که صلاحیت آن ها احراز نشده است، 3 روز وقت دارند تا اعتراض کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور دخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که تایید صلاحیت شده اند نیز نتیجه بررسی ها به صورت شفاهی به آن ها ابلاغ می شود، متذکر شد: اعلام عمومی انجام نمی شود ولی کاندیداها می توانند اقدامات مقدماتی را برای تبلیغات خود آغاز کنند.

کولیوند گفت: افرادی که رد صلاحیت شده اند، به صورت کتبی و با استناد به مواردی که سبب رد صلاحیت شده به آن ها ابلاغ می شود.

وی افزود: افرادی که رد صلاحیت می شوند باید منطق داشته باشند و با شفافیت به مردم اعلام کنند که رد صلاحیت شده اند. البته افرادی که رد صلاحیت شده اند به معنای این نیست که باید از نظام طرد شوند، بلکه برای این مسئولیت تایید صلاحیت نشده اند.

کولیوند اظهار داشت: افرادی که رد صلاحیت می شوند نیازی نیست که به تهران بیایند بلکه، هیئت نظارت استان موضوع را به مرکز انتقال می دهد./تابناک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.